Em mudo a Wordpress!

7.11.17


Sé que esteu bastant farts dels canvis que estic realitzant al blog. Ara canvi de format d'entrada, ara el disseny, etc. Us prometo que aquest és l'últim canvi i segurament el més important de tots: em trasllado a Wordpress.

Els meus primers passos per la blogosfera literària va ser a Wordpress, però varis motius em van portar a mudar-me a la plataforma de Google pocs mesos després de crear el meu primer racó literari, Trotalibros. Cinc anys després d'aquella decisió, i després de pensar-ho molt, torno a mudar-me a Wordpress, esperant establir-me per sempre a la meva nova casa. La raó d'aquest trasllat és senzillament que les eines i les possibilitats de Wordpress encaixen molt més en el que avui és aquest blog i el que vull que sigui en els pròxims anys.



Però no m'agradaria deixar-me cap lector pel camí. Per atenuar al màxim les possibles molèsties, entrelletres.cat dirigirà a partir dels pròxims dies a la nova web, i els que em seguir per plataformes de feed (com ara Feedly) no haureu de fer res, doncs el canvi serà automàtic.

No obstant, els que esteu subscrits al blog per correu electrònic o per Blogger, si us plau, accediu a la nova web des d'aquí i feu click al botó de "Segueix" que es troba a la part inferior dreta.


Moltes gràcies!
Ens seguim llegint!

Jan Arimany

0 lletres